Můj účet

 

 

Můj účet

Základní údaje

V záložce “Základní údaje“ lze spravovat uživatelské nastavení aplikace SSZ.

Informace o účtu

V poli "Informace o účtu" jsou zobrazeny základní informace vedené pod daným zákaznickým účtem.

Fakturační adresa (pokud se liší od trvalé adresy nebo sídla firmy)

V případě, že je fakturační adresa odlišná od adresy trvalého bydliště (u fyzické osoby) nebo od adresy sídla firmy (u právnické osoby), lze ji vyplnit v tomto souboru polí. Pole rozbalíte/sbalíte kliknutím na záhlaví tohoto souboru polí.

Veškeré provedené změny fakturační adresy uložíte stisknutím tlačítka "Uložit změny". Po uložení změn fakturační adresy dojde k odeslání potvrzující zprávy na Vámi zvolený kontakt pro příjem provozních zpráv.

Kontaktní údaje

V záložce “Kontaktní údaje“ lze spravovat kontaktní údaje uživatele aplikace SSZ.

Datová schránka

Identifiákot datové schránky.

E-mail

Kontaktní e-mail

E-mail, který se používá při obnově hesla, k zasílání provozních a ověřovacích zpráv.

Kliknutím na tlačítko “Změnit“ se pole Kontaktní e-mail stane editovatelným. Stisknutím tlačítka “Uložit“ dojde ke kontrole, zda došlo ke změně a pokud ano, zobrazí se dialogové okno “Ověření e-mailové adresy“. Po stisknutí tlačítka “Zrušit“ dojde ke zrušení editace kontaktního e-mailu.

Ověřen / Není ověřen

Aktuální stav ověření kontaktního e-mailu.

Ověřit

Pokud je aktuální stav “Není ověřen“, je zobrazeno tlačítko “Ověřit“, které po stisknutí zobrazí dialogové okno “Ověření e-mailové adresy“.

Ověření e-mailové adresy

Na zadanou e-mailovou adresu je odeslán e-mail, ve které je šestimístný ověřovací kód, který je potřeba vyplnit pro ověření nového kontaktního e-mailu.

Pokud máte problém s doručením e-mailu, můžete si nechat odeslat nový kód kliknutím na “Odeslat novou ověřovací zprávu“.

Vyplněním kódu a kliknutím na tlačítko “Ověřit“ dojde ke kontrole zadaného kódu a pokud je vše v pořádku, dojde k úspěšnému ověření e-mailové adresy.

Telefon

Kontaktní telefon

Telefonní číslo, na které jsou zasílány ověřovací SMS zprávy (lze zadat pouze číslo mobilního telefonu).

Kliknutím na tlačítko “Změnit“ se pole Kontaktní telefon stane editovatelným. Stisknutím tlačítka “Uložit“ dojde ke kontrole, zda došlo ke změně a pokud ano, zobrazí se dialogové okno “Ověření telefonního čísla“. Po stisknutí tlačítka “Zrušit“ dojde ke zrušení editace kontaktního telefonního čísla.

Ověřen / Není ověřen

Aktuální stav ověření kontaktního telefonu.

Ověřit

Pokud je aktuální stav “Není ověřen“, je zobrazeno tlačítko “Ověřit“, které po stisknutí zobrazí dialogové okno “Ověření telefonního čísla“.

Ověření telefonního čísla

Na zadané telefonní číslo je poslána SMS zpráva, ve které je šestimístný ověřovací kód, který je potřeba vyplnit pro ověření nového kontaktního telefonu.

Pokud máte problém s doručením SMS zprávy, můžete si nechat odeslat nový kód kliknutím na “Odeslat novou ověřovací zprávu“.

Vyplněním kódu a kliknutím na tlačítko “Ověřit“ dojde ke kontrole zadaného kódu a pokud je vše v pořádku, dojde k úspěšnému ověřen telefonního čísla.

Kontakt pro doručení provozních zpráv

V tomto souboru polí lze provést nastavení kontaktů, na které budou zasílány provozní zprávy služby. Na zvolené kontakty Vám budou zaslány např. informace o vydání výzvy k úhradě služby na další období, potvrzující zprávy o změně kontaktních údajů, zprávy vyžádané při zapomenutí hesla nebo oznámení systémových zpráv.

Po stisku tlačítka "Uložit" dojde k uložení provedené změny. Změna kontaktu pro doručení provozních zpráv je zasílána jak na původní, tak na nově vybraný/upravený kontakt.

Zabezpečení

V záložce “Zabezpečení“ lze spravovat heslo a měnit nastavení druhého kroku přihlášení uživatele v aplikaci SSZ.

Záložka se zobrazuje pouze v případě, kdy byl zákaznický účet založen s uživatelským jménem a heslem (platí pro právnické osoby a cizince a do 31.12.2021 také pro účty fyzických osob, které byly zřízeny před 6.11.2020).

Přihlašovací informace

Panel zobrazuje uživatelské jméno a tlačítko pro Změnu hesla. Pokud není aktivní nastavení druhého kroku přihlášení, zobrazuje se i datum platnosti hesla. Po uplynutí tohoto data bude nutné po přihlášení změnit heslo.

Stisknutím tlačítka "Změnit heslo" budete přesměrováni na obrazovku Změna hesla, kde budete moci provést změnu hesla, pomocí kterého se přihlašujete do aplikace služby sledování změn údajů o nemovitostech.

Nastavení pro obnovu hesla

Nastavení metody obnovení hesla – SMS ověření nebo Bezpečnostní kód.

Kliknutím na tlačítko “Změnit“ se zobrazí nabídka s výběrem metody obnovení. Při volbě “Bezpečnostní kód“ je nutné mít vyplněn Kontaktní e-mail, při volbě “SMS“ je nutné mít rovněž vyplněn Kontaktní telefon (lze zadat pouze číslo mobilního telefonu).
Rovněž se zobrazí tlačítko “Změnit bezpečnostní kód“, po jehož stisku se zobrazí okno “Bezpečnostní kód“ kde po stisknutí tlačítka “Pokračovat“ se vygeneruje a zobrazí nový bezpečnostní kód. Po zavření již není možné kód zobrazit, lze jen vygenerovat nový.

Po stisknutí tlačítka “Uložit“ dojde k uložení zvolené metody pro obnovu hesla.

Po stisknutí tlačítka “Zrušit“ dojde ke zrušení editace nastavení pro obnovu hesla.

Nastavení druhého kroku přihlášení

Aktivní / Není aktivní

Aktuální stav nastavení druhého kroku přihlášení.

Aktivovat

Stiskem tlačítka “Aktivovat“ se zobrazí dialogové okno “Aktivace druhého kroku přihlášení“.

Aktivace druhého kroku přihlášení

Dialogové okno, které slouží k potvrzení aktivace druhého kroku pro:

Ověření kódem zaslaným v SMS zprávě

ov dialogovém okně se zobrazí ověřené kontaktní telefonní číslo, na které se bude při přihlášení zasílat ověřovací kód, stisknutím tlačítka "Potvrdit" dojde k aktivaci

Ověřovacím kódem generovaným autentizační aplikací

ov tomto případě se v dialogovém okně nejdříve zobrazí QR kód, který uživatel naskenuje do autentizační aplikace a toto načtení potvrdí v telefonu i v systému

opokud nejde naskenovat QR kód, má uživatel možnost ručně přepsat tento kód do autentizační aplikace pomocí možnosti “zadejte kód ručně

onásledně se zobrazí další dialogové okno, kde uživatel zadá kód vygenerovaný v autentizační aplikaci, aby se ověřilo, že má skutečně propojenou autentizační aplikaci s jeho účtem

Po aktivaci se změní stav nastavení druhého kroku přihlášení na “Aktivní“.

V případě aktivace druhého kroku ověření přestává platit původní termín platnosti hesla. Proto již nebude vyžadována pravidelná změna hesla.

Deaktivovat

Stiskem tlačítka “Deaktivovat“ se zobrazí dialogové okno “Deaktivace druhého kroku přihlášení“.

Deaktivace druhého kroku přihlášení

Dialogové okno, které slouží k potvrzení deaktivace druhého kroku přihlášení pro:

Ověření kódem zaslaným v SMS zprávě

Ověřovacím kódem generovaným autentizační aplikací

Po deaktivaci se změní stav nastavení druhého kroku přihlášení na “Není aktivní“.

V případě deaktivace všech druhých kroků ověření začíná platit původní termín platnosti hesla. V případě expirace nebo blízké expirace může aplikace při příštím přihlášení vyžadovat změnu hesla.

Preferovaný druhý krok přihlášení

V případě, že jsou aktivní oba dva způsoby druhého kroku přihlášení (pomocí ověřovacího kódu ze SMS zprávy a autentizační aplikace), je možné si pomocí tlačítka “Změnit“ vybrat, kterou metodu druhého kroku ověření chce uživatel využívat při přihlašování.